Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 7 sierpnia 2015

Kilka nowinek z WtW + recenzja lalki

W tym poście umieszczę kilka nowinek z WtW. Na początek zacznę od wideo z piosenką :


Text piosenki po angielsku :

We are on a thrilling ride
We just can't believe
Our eyes
You and Me
Discovering
Another world
 (xxx) now
Don't be afraid
(xx) You
Its worth the wait
We can set every thing
We never (xxx)
never seen
Do You wonder
It you look inside
Do you wonder
We could (xx)
Do you wonder
When we could be
it hat we could see
yeah
Do you wonder
Couse you'll never know
Do you wonder
What is possible
Do you wonder 


Tekst po polsku:
 
Jesteście w porywającej podróży
ledwie potraficie uwierzyć swoim oczom
ty i ja
odkrywamy
inny świat
(xx) teraz
Nie bądź bojaźliwy
(xxx) , ty
to jest warte oczekiwania
Potraficie grupowo wszystko
Wy nigdy (xx)
nigdy nie pojmiecie
czy jesteś zdziwiony?
Jeśli spojrzysz do środka
Czy jesteś zdziwiony?
Wy umieliście (xxx)
Czy jesteś zdziwiony ?
Kiedy potrafiliście być
(xx) kapeluszu potrafiliście zobaczyć
yeah
Czy jesteś zdziwiony?
Bo nigdy nie poznasz,
Czy jesteś zdziwiony ?
To jest możliwe
Czy jesteś zdziwiony ?

Ok, cały tekst po polsku jakoś mi się nie klei oprócz początku. Tam gdzie są 'x' to tam nie mogłam z filmiku rozczytać tekstu. Tak czy inaczej mam nadzieje że pomogłam trochę zrozumieć tekst. W komentarzu można pisać swoje sugestie do tekstu. Tekstu zabrania się kopiować na swoje blogi.

oraz trailer z filmu :

 

 Nowy trailer bardzo zachęcił mnie do obejrzenia filmu. Widzimy też nową postać a mianowicie córkę jokera. Coś mi się wydaje że mama Lizzie ma nowego 'męża' i dlatego panna pojawia się w filmie jako zły charakter. Moim zdaniem jest to logiczne ze względu na to że królowa Kier miała męża i widocznie może on już ' nie żyć' dlatego zdecydowała się na nowego który ma córkę. I widocznie córka jokera będzie chciała zostać kolejną królową Kier i będzie chciała pozbyć się Lizzie. Ale dowiemy się wkrótce.

Oprócz tego można już na amazonie zamówić pre-oder lalek Cupid z Heartstruck oraz Apple z Royally Ever After . Lalki kosztują na nasze ok. 120 zł. Prawdopodobnie Apple jest Ekskluzywna ale po cenie mi się nie wydaje. Tak czy inaczej zamieszczam wam dwa nowe zdjęcia i jedno stare Apple z tej serii.




To jest nasze stare zdjęcie, o mój  Ra jak ona mi się podoba ! Mam nadzieję że będzie dostępna w Polsce . Najbardziej podoba mi się sukienka . Biżuteria i akcesoria też zniewalają *.*



Na powyższym zdjęciu mamy zbliżenie na makijaż który jest cudny, oraz widzimy że Apple ma prawdziwe rzęsy co mi się u lalek nie podoba. Mogła by ich nie mieć.



Tutaj mamy zdjęcie paska oraz berła. Wszystko jest cudnie dopracowane ! Ciekawe ma też bufiaste rękawy , które z tyłu z czymś się łączą. Pierścionek od lalki w ogóle mi się nie podoba.

Co myślicie o trailerze ? Czy Apple trafiła w wasz gust ?

A co do bloga, grafika do końca nie jest zrobiona. Może dzisiaj się pojawi, najpóźniej za tydzień.

10 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że ojciec Lizzie żyje bo w książce "Kraina Czarów" było o nim wspomniane. Według mnie to ta posta to Królowa Kao. Możliwe, że ta porwała Lizzie żeby szantażować Królową Kier. No tak.. OMG Courtly to dyrektorka szkoły w Krainie Czarów!!! Pozatym jestem ciekawa do kogo Daring mówił to jak latał na smoku, do Liz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie trxymał lusterka w ręku to mógł do niej kierować te słowa.

      Usuń
  2. Dlaczego adres bloga nie zgadza się z tym, który znajduje się na nagłówku i banerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo za nedługo będzie przeniesiony na ten adres w nagłówku

      Usuń
    2. A jednak chodzi tylko o wyświetlenia ;) poprzednie redaktorki (twórczynie) tego bloga bardzo starały się i z czasem ciężką pracą i zaangażowaniem zdobyły to wszystko a teraz chcesz to zniszczyć i sb przypisać - żałosne

      Usuń
    3. Wiesz , blog tylko zmienia adres. Wszystko zostaje tak jak jest. Statystyka mnie g obchodzi bo fejmem nie zostane a jak bym chciała to bym startowala na rekrutacje do bloga. Jako iż Lizzie się nie odzywa do mnie mimo że pisałam do niej to teraz ja decyduje o blogu. Szczerze to nawet z administratorów się wyżuciła wiec los bloga jest w moich rękach.

      Usuń
    4. Nie musiałaś tak się złościć. Po prostu moim zdaniem niszczysz jego świetny urok który był tworzony przez lata. Miałam na myśli Samarę

      Usuń
    5. Ale samary już nie ma. I raczej nie zanosi się na jej powrót a nawet Jill by mogła wrócić. Podsumowując, jestem człowiekiem starej daty i prowadzę bloga jak kiedyś się prowadziło. Może któraś z nowych redaktorek przypadnie Ci do gustu lub ty nią zostaniesz o ile się zgłosisz.

      Usuń
  3. Nie chcę być czepialska, ale "uwierzyć" i "oczom". Tak na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spoko, dobrze że zauważyłaś. Poprawie za niedługo :)

      Usuń